Returnering

Velkommen til vores returportal. Her i vores returportal kan du oprette din retursag. Det sikrer, at vi kan give dig en hurtig og gennemskuelig behandling af din sag.

Ofte stillede spørgsmål

Er der fejl eller skade på dine varer skal udfylde ovenstående returformular. Blot følg guiden trin-for-trin.

Har du spørgsmål kan du altid kontakte vores kundeservice på mail: kundeservice@hw-homeware.dkeller ring til +45 48 26 25 00. Så vil vi hjælpe dig med den videre reklamationsprocess alt efter hvad problemet er. Vi tager ikke imod defekte varer retur uden forudgående aftale med kundeservice.

Der er 100 dages returret på ubrugte varer i original emballage fra modtagelsesdatoen.

Ubrugte varer i original emballage sendes til vores lageradresse:

hw-homeware lager,
Solvang 40,
3450 Allerød.
Husk at pakke forsvarligt ind.

Vi kan kun modtage returpakker på vores adresse og kan ikke afhente varer i pakkeshops. Du afholder selv udgifter til porto.

Du oprette lave en retursag og få tilsendt en returlabel her.

En returlabel koster 49 kr., der fremsendes pr. email. Returlabelen fratrækkes returbeløbet.

Vi kan ikke bytte varer købt online til andre varer. Vi refunderer varen når vi har modtaget den retur, såfremt den er ubrugt og i original emballage til det kort ordren er betalt med. Ønsker du en anden vare i stedet skal du bestille en ny vare på en ny ordre.Det er dog muligt at muligt at retunere og bytte ubrugte varer i original emballage i vores butik på Lyngby Hovedgade 68. Bare husk et print af din faktura, som er din bon.

Ja, det er muligt at retunere og bytte ubrugte varer i original emballage i vores butik på Lyngby Hovedgade 68 (Lyngby) eller Frejasvej 32 (Hillerød). Bare husk et print af din faktura, som er din bon.